Sunday, December 18, 2011

kursuse kokkuvõttev hinnang

Mis ma arvan. Palju sai kirjutatud...

Osad teemad olid mulle meeldivamad, midagi teadsin ka ennem aga siiski sai palju uut õpitud.
Kuigi oli palju kirjutamist , mis mulle ei meeldi, ning palju trükivigu, oli see seda väärt, see et käisin 99% kohal ei tähendaks, et mulle oleks midagi külge jäänud, seega see kirjutamise osa andis palju juurde. Mõni kodu töö oli natuke tüütu samas teised oli väga huvitavad arvatavasti teemad, mis olid südame lähedased. Samas oli huvitav, et ühes aines oli nii palju erinevaid õppejõude, kes rääkisid meile teemat enda valdkonnast, see hoidis asja huvitavana. Mulle tundus, et Osadele väga meeldis rääkida ja näidata erinevaid viise, mis hea kuna kui õppejõule meeldib siis tuelb nende esitlus asjast paremini välja. Kõige rohkem me käsitlesime tarkvara, mida soovitati kasutada. Arvan, et kõike räägiti normaalses kogus, et ei oskagi midagi juurde soovitada.

Olen rahul ja on tore, et kõik said lõpuks tehtud (:D)

No comments:

Post a Comment