Sunday, December 4, 2011

12. loeng. Digitaalfotograafia

kodutöö 12

Alustuseks võin öelda, et ma ei tegele fotograafiaga palju, nii et olen amatöör :D
kasutasin Canon digital IXUS 80IS'i

1. pilt


See on põhimõtteliselt liikumatu objekt kuna mu kiisu magas enne kui ma teda pildistama tulin.
kasutasin normal rešiimi ja välguta vist see oli ammu kui ma selle pildi tegin aga põhimõtteliselt alati kasutan normal'it.

üpriski terav ja detailne pilt.

2. pilt


See on siis kui mu kiisu liikus ja ma hakkasin pilti tegema siis selle ajaga kui ma suutsin pildi teha oli ta juba minu juures, nii et see ebaõnnestus pisut kuna subjekt liikus minuni ja jäi natuke udune.
Kasutasin kids&pets rešiimi kuna see vist peaks olema liikuvate objektide peale. Samas kasutasin ka välku.

3. pilt kuna ma ei jõudnud kiiresti liikuvat objekti pildistada tegin 2 pilti.

3.1

3.2

mõlemapuhul liigutasin kaamerat päris kiiresti, need on tehtud samas kohas.
esimese puhul kasutasin normal rešiimi ja välku, teise puhul normal ja välguta.
kohe on näha, et välguga suutis kaamera pildi normaalselt esile tuua aga siiski natuke udune jäi. Ja teist ma ei hakka kommenteerima :D

No comments:

Post a Comment