Sunday, October 9, 2011

5. Loeng

kodutöö 5
Mis on iTunesU?
iTunesU on iSore'i osa, mille põhiliseks sisuks on õppematerjalid. Seal on erinevate ülikoolide kui ka teadlaste loengud (ka video formaadis), õppe filmid, keele õppe materjalid, audioraamatud, eksursioonid jne.


milliseid raskuseid ilmnes.


Raskuseid nagu ei olnudki. Ainus probleem oli selles, et kus õige allalaadimis link on. Arvasin, et see on midagi muud kui iTunes(mõtlesin, et seal saab ainult muusikat) aga selles oli kõik koos. Otsimine oli ka päris otsekohene.


kas leidsite teid huvitavaid teemasid?


Teemasi on seal palju. Mulle pakkus huvi teaduse osa, nimelt kosmos. Arvan, et iga üks leiaks endale seal sobiva teema.


millistel juhtudel te veel iTunesU teenust õppetöö juures kasutaksite ja miks?


Arvan, et loengut kuulamiseks põhiliselt. Kui mul on mingi teema millest ma aru ei saa siis seal leidub palju materjali ja videona on hea kuulata. Mulle ja ma arvan, et suuremale osale meeldiks rohkem kuulata kui lugeda. Seda on kerge kasutada ja materjali saab kiiresti allalaadida.

No comments:

Post a Comment