Saturday, October 22, 2011

6. Loeng - Mobiilsete seadmete kasutamine

kodutöö 6

Leidsin suvalise Lõputöö(doc failina) kasutades google'it.


Laadisin alla calibre. Ja konvertisin selle. Tulemuseks oli "asi"


mida näete pildil. kovertimine oli suhtelistelt lihtne.

telefon mida kasutan praegu on sony ericsson s500i

Otsisin google'ist pikalt ja laialt, küll kasutasin otsi sõnu "epub reader" ja "epub reader sony ericsson s500i". Aga suurem osa lehtedel olid sellised kahtlased, arvan et võeti minu otsi sõnu nagu "s500i" ja lisati need teatud kohtadesse, mis tõid mulle palju rämps lehti. Lõpuks leidsin ma mingisuguse lugeja (mobyware.net lehelt) aga see ei installinud minu telefoni, pärast seda leidsin "evangel J2ME 1.1" lugeja see installis ilusasti aga see oli vene keeles ja ma ei saanud eriti aru, mis seal on. Lõpuks sain ma midagi loetud, mitte et ma nüüd suur raamatute lugeja oleks.

Arvan et teatud olukordades oleks hea kasutada sellis vahendit.

Kodus mitte, kuna raamatuid saab lugeda arvutis ja eksemplaare endaid.
Ja kuna mobiili ekraan on palju väiksem kui arvuti või raamatu enda lugemis väli siis kodus mitte nii väga.

Aga sõidukites või tänaval oleks päris mugav "raamatuid" kaasas kanda aga sõidukites ei ole mugav lugeda (olen seda ise proovinud).

Iseenesest on päris hea rakendus inimestele kellele meeldib lugeda ning, kes on pidevas liikumises ja ei ole aega kodus lugeda.

Päris palju jamamist sellise väikese asja pärast.

No comments:

Post a Comment