Sunday, September 25, 2011

Reflektsioon

kodutöö 2

Minu jaoks kõige hiljutisem saavutus oli see, et ma sain tasutakohale õppima.


Mida ma saavutasin? Saavutasingi selle, et sain õppima hakkata tasuta ja, et ma ei peaks maksma...veel püüan pingutada ja seda kohta säilitada. 


Kui hästi ma seda tegin? Arvan, et oleks võinud paremini teha, aga fakt on see, et sain läbi.
Olen selle üle uhke, et oma keskmiste eksami tulemustega ikka üle lävendi sain ja vanemad olid ka uhked.


Mis ma sellest õppisin? Olen loomult pessimist ja arvasin, et ma ei saanud sisse, õppisin seda, et ma alahindan ennast thiti( see ei olnud esimene kord kui ma olen ennas alahinnanud).



Mida oleks võinud paremini teha? Kui hakata vaatama mida oleksin võinud paremini teha siis peaks alustama eskamitest. Nendeks oleks võinud paremini õppida aga asi on ka selles, et ma lähen alati närvi kui mul on mingi eksam. Näiteks inglise keele õpetaja küsis minult, kas mul on vaja tabletti või kiirabi, kuna ma hoidsin oma kõhust kinni, ning minu inglise keele oskused on üpriski head. Ja vasuvõtu eksami suulisel osal oli sama lugu. kirjalikud eksamid lähevad mul normaalselt kui olen õppinud. Kuigi eksami tulemused ei olnud halvad oleks võinud ikka paremad olla.


Kas ma saaksin paremini teha? Seda on raske öelda. Loomulikult saaksin aga selleks peaksing eksamid uuesti tegema ja sisse astumis eksami ka ja loomulikut õppima selleks vajaliku. Kuna ma olen lävendi ületanud oleks see aja raiskamine, aga hüpoteetiliselt võiksin tulemusi parandada.





1 comment:

  1. Tere,

    Kui ei ole soorituse tõendusmaterjali käepärast, siis tuleks võtta mõni teine saavutus, mille kohta on foto vms olemas. Teiseks, praegusel kujul analüüs ei vasta nendele kriteeriumitele, mis loegumaterjalides esitatud olid. Vaata palun neid küsimusi, millele reflektsioon vastama peab ja täienda oma vastust.

    Kairit

    ReplyDelete